Ga naar inhoud

Casual Game PC

BlackBird

Aanbevolen berichten

Het is weer zover weer iemand die wat geld heeft om uit te geven aan een nieuwe PC. Het is mijn eerste keer dat ik een pc in onderdelen wil kopen (Heb hulp van professionelen voor het samenstellen) Nu de bedoeling is om er vooral een snelle pc te hebben in het gewone gebruik een een pc die ik eventueel kan gebruiken op een lokale lan dus hij moet games als css,cod, sc2 kunnen draaien. Nu game ik meer op ps3 dan op pc daarom hoef ik geen high end gaming systeem. Het voornaamste gebruik zal zijn om te surfen, photoshop, programeren! (snelle compiling van codes), films!,...

Belangrijke punten op een rijtje:

* Snelle pc in multitasking (= sterke processor?)

* (Eerder occasioneel) games als css,cod,sc2,... kunnen draaien.

* Looks (vooral zwart met rode accenten)

* Cooling/Lawaai de pc zal soms meerdere nachten draaien en ik slaap erbij, dus uitschakelen van eventuele verlichting moet mogelijk zijn . (ik vind die closed loop CPU Coolers wel tof maar geen idee of die luid of stil zijn)

* HMDI uitgang (pc wordt aangesloten op een 24" FullHD)

Budget: +- 900 euro (eventueel uitbreidbaar)

Het gaat enkel over de pc zelf, scherm (Acer 24", HD) , muis (MS X8), toetsenbord (G110) zijn al in bezit.

Hebben jullie tips waar te bestellen. Ik woon te Oosterzele eventueel winkels in Zottegem, Wetteren,... Ik geef niet graag grote bedragen uit via internet. Ik wil de PC fysiek gaan bestellen/afhalen/betalen.

Ik zal zelf eens wat proberen samenstellen maar heb totaal geen verstand hiervan. Ik zal waarschijnlijk onderdelen tekort komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal moeilijk zijn in je locatie, ik denk dan zo aan de Alternate in Antwerpen, of eens doorrijden naar Raalte (Nederland) voor Azerty. Alternate raad ik niet bepaald aan voor een op-maat-pc, dan veel liever Azerty. Als het voor je goed is zal ik een samenstelling maken bij Azerty.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vind je van volgend systeem:

CASE: Cooler Master HAF922

MOBO: ASRock 870 Extreme3

CPU: AMD X6 1090T BE

COOLER: Scythe Mugen 2

MEM: 2 x 2GB Kingston DDR3 1333

GRK: 2 x Sapphire RADEON HD 5770 (crossfire)

HDD: Samsung 1TB F3

Voeding: Antec Earthwatts 650W

DVD: Samsung SH-S233C

Daarmee kom ik aan een prijskaartje van 1300 euro wat ik op zich nog meevallen vind. Graag jullie mening.

aangepast door BlackBird
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.