Ga naar inhoud

Update Vista loopt vast

Corinaal

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb al een aantal berichten hierover kunnen vinden, maar dat gaf helaas geen antwoord voor mij.

Tijdens het configureren van de update's ( met het afsluiten ) is de computer uitgevallen. ( te weinig stroom ).

Met het opstarten van de computer, loopt hij vast. Hij is dan bij: Update"s configureren fase 3 van 3 - 0% voltooid. Vervolgens sluit hij zichzelf af en start hij weer uitzich zelf op, en zo begind het weer van voor af aan.

Ik heb via de knop f5 al geprobeerd om hem in de veilig modus op te starten, maar dat wil ook niet helpen....

Iemand enig idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Corinaal,

ik vermoed dat het niet zal lukken om hem via laatst werkende configuratie leven in te blazen (stroom)

GELIEVE ALVORENS MIJN ADVIES TE VOLGEN, DE OPINIE VAN EEN MODERATOR AF TE WACHTEN...

Mijn inziens is opstarten vanop de Vista recovery-cd en kiezen voor 'repareren' een goede optie.

Ik weet niet of je over die cd beschikt?

Indien niet, kan je die hier ( Windows Vista Recovery Disc Download — The NeoSmart Files ) downloaden en als ISO branden op een cd.

Toch nog effe herhalen dat je best wacht op de 'zegen' van een moderator !

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De recoverydisc die je kan downloaden is in het engels en dus niet geschikt om een nederlandstalige vista te herstellen. Ik heb dit ooit geprobeerd en het werkt dus niet.

Als je een originele nederlandstalig installatiecd hebt of kan bemachtigen (van familie, vrienden,...) is het te proberen.

Probeer anders eens op te starten in de "foutopsporingsmodus".

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.