Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo,

Ik heb een Acer Aspire Timeline 5810T met daarop Kaspersky AntiVirus welke nu verloopt.

Ik heb een voucher voor 6mnd. van Kaspersky Internet Sécurity.

Nu is m'n vraag :

1 = gaat dat op mijn laptob gaan en vertraagt dat m'n pc niet?

2 = moet ik dan die Windows Firewall uitzetten of niet?

Bedankt voor de hulp

Groetjes

Jaguar :ciao:

aangepast door kape
Geplaatst: (aangepast)

1.

Uw laptop lijkt me een zeer degelijk systeem en Kaspersky Internet Security zou er perfect op werken. Met voldoende RAM-geheugen zal je niet zo veel merken van de virusscanner. Kaspersky staat ook bekend om zijn zuinige gebruik van systeembronnen, dus dat zit goed.

Als uw laptop overeenkomt met dit model, dan heb je 4GB geheugen en dat is meer dan voldoende.

2.

De Windows Firewall wordt automatisch uitgeschakeld denk ik door Kaspersky, als dat niet het geval is kan je hem manueel uitschakelen.

De 2010 versie (maar ook de 2011) versie van Kaspersky Internet Security bevat een uitstekende firewall.

Lees de review van Kaspersky Internet Security 2010 hier

aangepast door Kurtt
Geplaatst:

wouterskurtt,

Heel vriendelijk bedankt voor uw raad, mijn laptob is wel degelijk dat model en heeft 4GB. ram geheugen , dus mag ik die Kaspersky Internet Security 2010 zonder probleem er op installeren volgens u , ga dat één dezer dagen dan ook doen

Groetjes

Jaguar

Geplaatst:

@ wouterskurtt,

Moet ik die Kaspersky Antivirus 2010 die er nu nog op staat eerst verwijderen voor ik die Internet Sécurity er op installeer ?

En dan nog iets moest die voucher niet werken.

Ik heb op mijn desktop : BitDefender Internet Sécurity 2010 staan en kan die ook nog op een andere pc zetten , kan ik die ook desgevallend gebruiken en welke van de 2 is de beste volgens U ?

Thanks

Groetjes

Jaguar ;-)

Geplaatst:

Ja. U dient Kaspersky Antivirus 2010-versie eerst te verwijderen. Daarna pc herstarten. Daarna Kaspersky Antivirus Internet Security erop plaatsen.

Zorg dat je steeds slechts één antivirus installeert. Dus oftewel Kaspersky oftewel BitDefender.

BitDefender en Kaspersky zijn qua gebruik van geheugenbronnen bijna identiek. Ze gebruiken weinig achtergrondgeheugen. Mijn voorkeur gaat uit naar Kaspersky Internet Security en niet naar BitDefdender omdat ik in het verleden bij kennissen al problemen heb ondervonden met BitDefender. Dus die Kaspersky Internet Security is een uitstekende keuze.

Geplaatst:
Ja. U dient Kaspersky Antivirus 2010-versie eerst te verwijderen. Daarna pc herstarten. Daarna Kaspersky Antivirus Internet Security erop plaatsen.

Zorg dat je steeds slechts één antivirus installeert. Dus oftewel Kaspersky oftewel BitDefender.

BitDefender en Kaspersky zijn qua gebruik van geheugenbronnen bijna identiek. Ze gebruiken weinig achtergrondgeheugen. Mijn voorkeur gaat uit naar Kaspersky Internet Security en niet naar BitDefdender omdat ik in het verleden bij kennissen al problemen heb ondervonden met BitDefender. Dus die Kaspersky Internet Security is een uitstekende keuze.

OKé bedankt , ga er denkelijk morgen mee aan de slag :-)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.