Ga naar inhoud

Foutcode 0XC0000034 bij opstarten verschillende programma's

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Een kennis van mij krijg de foutcode 0XC0000034 bij een aantal programma's.

Programma's waarbij het gebeurt zijn bijvoorbeeld:

MSN Messenger

Adobe Reader

(+ nog een aantal programma's)

De foutcode komt bij het opstarten van de programma's en de programma's worden dus ook niet opgestart. Opnieuw installeren werkt ook niet.

Daarnaast werkt ook het geluid niet meer.

De PC had al problemen met opstarten en kwam niet verder dan het scherm waarin je de veilige modus kon selecteren. Vervolgens kreeg je wel het loadscherm van windows maar dan ging ie niet verder. Ze hebben de PC vervolgens naar een kennis gebracht en deze heeft ernaar gekeken. Toen ze de PC echter terugkregen werkt deze wel weer, ze kwamen weer gewoon in Windows XP. Sinds dat de PC terug zijn er echter wel een aantal mankementen bijgekomen zoals hierboven al staan beschreven.

Ik heb al gezocht op de foutcode maar kan hier weinig nuttigs van vinden.

Als iemand mij hiermee kan helpen!! Alvast bedankt.

Geplaatst:

De tekst is:

Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000034). Klik op OK om de toepassing te beeindigen

En volgens mij krijgen ze ook eerst het bericht: In msnmsgr. exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.

Bij adobe is dit Reader_SL.exe etc etc.

Groeten,

Mark

Geplaatst:

Heel goed. Probeer dan het volgende.

Start de pc op sluit zonodig alle geopende toepassingen (office bar, messenger,..)

Open het opdrachtprompt (start - uitvoeren , cmd intikken en OK klikken)

typ nu sfc /scannow en druk enter.

Dit commando start een controle van de systeembestanden en de eventueel beschadigde bestanden worden vervangen.

Deze scan kan een tijdje duren en misschien word om de installatiecd gevraagd om bestanden te herstellen.

• 3 weken later...
Geplaatst:

De aanwezige cd was toch niet van de geinstalleerde windows XP Versie. Dus is heel windows opnieuw geinstalleerd. Toch bedankt voor de hulp :D

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.