Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

het is opgelost .. nu ik counter-strike niet meer speel valt hij ook niet langer meer uit .. ik heb nog een laptop en daar wil ik graag counter-strike op spelen maar hoe weet ik dat counter-strike mijn laptop niet te veel gaat belasten ?

Geplaatst:

Ga naar deze site en installeer daarvoor de plugin als erom gevraagd word,dan weet je zo of die andere laptop het spel aankan.

Nu een laptop is zo i zo NIET gemaakt om daar zware games op te spelen dus die zal altijd zwaar belast worden helaas,wat dan de temperatuur niet ten goede komt.

Geplaatst:

Counter Strike heeft nu ook niet zoveel nodig hé, kon ik een hele tijd geleden zelfs op een kleine laptop van 500 euro met een stomme videokaart van niets spelen zonder enkele problemen, Counter Strike Source ging dan weer niet.

Geplaatst:

heb op deze laptop speccy al gedownload vanaf hij overhit geraakt of vertraagt verwijder ik counter strike onmiddelijk .. is dat dan een oplossing ?

---------- Post toegevoegd om 17:02 ---------- Vorige post was om 17:00 ----------

heb op deze laptop speccy al gedownload vanaf hij overhit geraakt of vertraagt verwijder ik counter strike onmiddelijk .. is dat dan een oplossing ?

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb geen idee of je laptop ervan zal vertragen, maar denk niet dat het proberen kwaad kan..

Als je ziet dat de game "lag" vertoont, probeer dan ook eerst even een andere server zodat je zeker bent dat het de computer is (probeer een server van Belgie, Nederland, Duitsland of andere van landen in Europa.. Dan ben je zeker dat het niet met de server te maken heeft.. Toch nog last van "lag" of andere rare dingen.. Dan zou ik 'm terug verwijderen :P

(Post misschien ook eens een linkje van speccy van je laptop..)

aangepast door Toyotex
Geplaatst:

misschien moet je je normale pc ook maar eens updaten, volgens speccy stond er nog steeds service pack 2 op je xp, terwijl 3 ook al uit is. Of heb je hier bewust voor gekozen?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.