Ga naar inhoud

Lorenzoo.

Aanbevolen berichten

heb op deze laptop speccy al gedownload vanaf hij overhit geraakt of vertraagt verwijder ik counter strike onmiddelijk .. is dat dan een oplossing ?

---------- Post toegevoegd om 17:02 ---------- Vorige post was om 17:00 ----------

heb op deze laptop speccy al gedownload vanaf hij overhit geraakt of vertraagt verwijder ik counter strike onmiddelijk .. is dat dan een oplossing ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee of je laptop ervan zal vertragen, maar denk niet dat het proberen kwaad kan..

Als je ziet dat de game "lag" vertoont, probeer dan ook eerst even een andere server zodat je zeker bent dat het de computer is (probeer een server van Belgie, Nederland, Duitsland of andere van landen in Europa.. Dan ben je zeker dat het niet met de server te maken heeft.. Toch nog last van "lag" of andere rare dingen.. Dan zou ik 'm terug verwijderen :P

(Post misschien ook eens een linkje van speccy van je laptop..)

aangepast door Toyotex
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.