Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,

ik heb een document van een studentenforum gedownload en krijg het niet open... aangezien ik niet zoveel ken van words, etc, zit ik met een klein probleem... ik heb al geprobeerd te openen met words, pdf, enz maar niets lijkt te lukken... bij eigenschappen staat er iets van doc maar ik snap niet wat het is... ik wil het document wel naar iemand sturen ofzo die me ermee kan helpen... het zou echt welkom zijn als ik dat openkreeg want de 2de zit herbegint en dat document zou me echt heeeeeel hard kunnen helpen... er staan namelijk examenvragen op van de vorige jaren... daarmee...

kan iemand me helpen, aub???

thanks!

:-):-):-)

Geplaatst:

nopes, heb geprobeerd met words, word-tekstdocument, pdf, kladblok, pp,... alles wat je bij office maar kan vinden... niets helpt...ik wil het hier wel uploaden maar hoe doe je dat?

Geplaatst:

hmmmm... ik heb je link doorbladert maar ik zal vragen aan iemand anders om dat eens na te kijken want ik snap er niet echt heel veel van... ik ben maar heel simpel van geest in al die zaken, hihihi...

toch bedankt voor de hulp!! :D :D

groetjes,

kenza

Geplaatst:

ooooooooh greaaaaaat!!!! :D :D :D dank u!!!! dat helpt me zooooveel verder!!! je bent de max!!!!! :D :D :D DANK U !!!!!!! me soooo happy!!! je hebt gewoon mijn dag goed gemaakt!!! dank u kweezie rabbit!!! whiiiiieeeee!!!! dank u soooo much!!!!!!!

gr,

een heeeeele blije kenza!!! :D :D

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.