Ga naar inhoud

Searchqu ellende...

Aanbevolen berichten

Ja super! Echt heel erg bedankt. Zowel explorer als mozilla firefox doen het weer gewoon, met mijn eigen startpagina. Top!!

Nog 1 vraag, mijn laptop blijft bij opstarten aangeven dat er bepaalde opstartprogramma's geblokkeerd worden. Heeft dat hier ook mee te maken? of iets anders?

En moet ik nu combofix, HJT en MBAM verwijderen van mijn computer? zo ja hoe, of kan het geen kwaad en wordt mijn laptop er niet heel veel langzamer van??

Nogmaals onwijs bedankt! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

HijackThis mag je verwijderen via Software. Hebben we alleen nodig bij probleemoplossing. Combofix moet je zeker verwijderen. Dat doe je zo :

Verwijder Combofix: Start -> Uitvoeren en typ: ComboFix /Uninstall

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

Indien aanwezig mag je de map C:\Qoobox manueel verwijderen.

Malwarebytes is een progje dat je op geregelde tijdstippen eens je PC kan laten scannen. Hou er dan wel rekening mee dat je dit telkens moet updaten, om de meest actuele database te kunnen gebruiken.

Alleen zaten we nog met dat JAVA-probleem . Wil je nu eens proberen of updaten wél lukt. Gaat dit niet in normale modus, probeer het dan eens in "veilige modus".

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow en de Java update lukte nu wel, hij gaf het zelf al aan, dus hoefde niet naar de site o.i.d. Hopelijk werkt dit zo ook :)

---------- Post toegevoegd om 13:26 ---------- Vorige post was om 13:22 ----------

de spatie, helemaal correct.

Ik heb het gevonden en als het goed is is het gelukt. Alleen de kladblok Logjes staan nog op mn bureaublad (had ze daar zelf neergezet) dus verwijder ik nog even zelf, en dan moet alles goed zijn.

Java zit inmiddels op 14% gedownload, dus ook dat moet goedkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.