Ga naar inhoud

Installatie Windows XP crasht bij het installeren van hardware onderdelen

Total War

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

De installatie van Windows XP crasht bij het installeren van hardware onderdelen (op 34 minuten resterende tijd). Ik heb voor de zekerheid alle apparaten van de USB poorten verwijderd, maar nog altijd crasht de installatie op dit punt.

Moet ik ook de geluidskaart en videokaart verwijderen om dit punt te kunnen passeren?

Alvast bedankt voor uw hulp!

Verdere informatie over mijn pc:

Ik heb een pc van een goede vriend gekregen, maar de kast was van binnen helemaal verrot. De pc werkte nog prima, maar ik besloot het moederbord over te zetten in een nieuwe kast om zo mijn eerste project te beginnen.

Eerst werkte mijn nieuwe opstelling, maar sinds ik de drivers van de geluidskaart en de boxen (Philips amBX PC-Spielezubehör SGC5103BD Premium Kit) probeerde te updaten (ik kreeg namelijk geen geluid), kreeg ik de pc niet meer aan. Ik kreeg alleen het Windows-laad-scherm, welke steeds crashte. Nu probeer ik Windows steeds opnieuw te installeren, maar bovenstaande probleem treedt steeds op..

-------------------------------------------------------------------------------------

Kast: Aerocool kast, type weet ik helaas niet (nieuw voor deze opstelling)

Voeding: Antec SP-500P 500W (nieuw voor deze opstelling)

Moederbord: MSi MS-7184 VER 1.0 (ongewijzigd)

Processor: Eerlijk gezegd geen idee, zat er nog op. (ongewijzigd)

Geheugen: 2 x Corsair CMX512-3200C2 CL2 (ongewijzigd)

Videokaart: XFX Geforce 6600 128MB TV DVI PCI-E (nieuw voor deze opstelling)

Geluidskaart: Creative Soundblaster Live! 5.1 (nieuw voor deze opstelling)

Harde schijf 1: 80GB schijf 7200RPM PATA (nieuw voor deze opstelling)

Harde schijf 2: 250 GB schijf Western Digital 7200RPM PATA (nieuw voor deze opstelling)

DVD brander 1: Brander met Labelflash technologie (nieuw voor deze opstelling)

DVD brander 2: Sony NEC Optiarc (nieuw voor deze opstelling)

Speakers: Philips amBX PC-Spielezubehör SGC5103BD Premium Kit

Verder nog 3 Aerocool fans: 2x 12CM, 1x 8CM

aangepast door Total War
MM = CM
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.