Ga naar inhoud

Wireless usb adapter werkt niet

Kirr

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb mij een D-link wireless 150 usb adapter aangeschaft, het type dwa 125. In de winkel zeiden ze dat dit perfect was voor mijn vaste pc.

Nu heb ik alles geïnstalleerd en de computer zegt ook dat alles in orde is, maar toch komt er steeds op 'niet verbonden, met firewall', bijgevolg kan ik dus niet op internet.

Mijn laptop werkt perfect op het draadloze net, ook het wachtwoord en ssid klopt perfect.

Als ik kies voor probleemoplossing dan zegt hij dat ik moet contact opnemen met de beheerder van het product.

Wat doe ik fout of wat gaat er fout? Kan iemand me helpen?

Gr

icon_post_report.gif icon_post_delete.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het hele plan doorlopen, maar ik had alles al zo ingesteld. Ik heb ook een keertje alles gewist en opnieuw geprobeerd, maar ik blijft de melding krijgen 'kan geen verbinding maken met draadloos voorkeursnetwerk'.

Als ik vraag, verbinding maken dan probeert de computer wel verbinding te maken maar ik blijf steeds 'niet verbonden'......

Iemand een oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De firewall uitschakelen heb ik al geprobeerd, maar dat geeft ook geen effect, ik heb ook alle instellingen bekeken, maar dat is net hetzelfde als mijn laptop, dus volgens mij kan het probleem daar ook niet liggen.

Ik denk wel dat ik in mijn router geraak via mijn laptop, alsthans toch langs de 'website' van de router.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open uw browser en typ 192.168.2.1 of 192.168.1.1

Je komt dan in de router.

Als je nooit in de router ben geweest dan is het gebruiker admin en wachtwoord leeg of admin.

Kijk eens bij wireless of draadloos geactiveerd is.

Nota: als je een laptop hebt kan het zijn dat je knopje internet forwarden moet indrukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.