Ga naar inhoud

PC samenstelling nog actueel

stephanb

Aanbevolen berichten

Beste forum leden,

Een half jaar geleden heb ik een PC samengesteld met de volgende onderdelen:

Asus P6T SE iX58, SATA2 RAID, GLAN

Cooler Master Midi Tower CM 690 ATX

Corsair Voeding CMPSU-750HXEU 750W Modulair

Intel Core i7 920 2. OCZ 3x2GB DDR3 PC10666 CL7.0 Platinum

Samsung 1TB SATA300 32MB, HD103SJ

Samsung DVD-/+/RAM SH-S223B 22x/22x/12x

Scythe Processor Koeler Mugen 2

Club3D RADEON HD5870 1GB DIRECTX 11

Ik heb destijds 1220 euro betaald voor deze pc. Nu wil ik opnieuw een pc aanschaffen voor 1000 euro. Zijn er nog nieuwe onderdelen bijgekomen die in kwaliteit/prijs interessant zouden kunnen zijn voor deze pc. Hebben jullie andere ideeen voor een nieuwe game pc van 1000 euro. Ik ben bekend met de onderdelen, alleen niet met de nieuwste ontwikkelingen. Dit moet ook een game PC worden en ik zie jullie reactie met enthousiasme tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Stephan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel. Ik was me er niet van bewust dat die verkeerd stond. Maar ik moet de kosten drukken tot 1000 euro voor deze nieuwe PC. Het is een geheel andere als ik al had. Hebben jullie ideëen en/of zijn er nieuwe onderdelen bijgekomen die daarvoor interessant zouden kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil een nieuwe pc kopen, maar heb een tijdje geleden deze pc gekocht. Dit wil zeggen: Ik denk dat deze pc nog redelijk up to date is. Mijn vraag is; of er nieuwe onderdelen bij zijn gekomen in de tijd die beter zouden kunnen zijn ten aanzien van de prijs/kwaliteit verhouding voor een pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In die tijd zijn er heel wat interresante onderdelen gelanceerd. De Nvidia GTX460 bijvoorbeeld. Een super kaartje, en vooral de prijs/prestatie. Verder is er nog de Corsair H70, een waterkoelingssysteem dat weinig kost en beter presteert dan de Prolimatech Megahalems. De Intel 875K voor overklokkers en de AMD Phenom II X6 1090T voor videobewerkers en multitaskers... De CM 690 II Advanced als kast...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.