Ga naar inhoud

Laptop start, terug, niet meer op! Met vorige topisc erbiij....

aussie

Aanbevolen berichten

Net een week geleden was het probleem opgelost, dacht ik.

http://www.pc-helpforum.be/f111/opstarten-laptop-problemen-ie-26367/

Zelfde probleem, zelfde senario. Al 2 dagen probeer ik tevergeefs de laptop op te starten.

Via veilig modus heb ik;

- CCleaner laten lopen, register gecheked op fouten & hersteld, bij gereedschappen gezocht naar Ask.com, de boosdoener van vorige keer. Niets gevonden

-Spybot laten lopen

-AVG laten lopen

Allemaal zonder de laatste upload, maar deze zijn 3 dagen oud.

Verder heb ik geleerd van vorige topics,

""Ga naar het opdrachtprompt (4b), typ chkdsk /R en druk enter.

Typ fixboot en druk enter

Typ fixmbr en druk enter

Herstart de pc. ""

Hier krijg ik volgende booschap:--> "fixboot wordt niet herkend als een interne of externe opdracht....."

In bijlage een mbam-log-2010-08-13 (09-59-35), ziet er goed uit, HijackThis is terug verwijderd.

Wat kan ik best doen? :bawling:

mbam-log-2010-08-13 (09-59-35).txt

aangepast door aussie
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

1. Schijf Formateren In veilige modus (Normaal kan dat zover ik weet)

2. XP/vista/windows 7 Herinstaleren (Zoek het op google voor uitgebreide Info)

3. Normaal zouw het dan moeten opgelost zijn

aangepast door KakkerLak
Link naar reactie
Delen op andere sites

Verder heb ik geleerd van vorige topics,

""Ga naar het opdrachtprompt (4b), typ chkdsk /R en druk enter.

Typ fixboot en druk enter

Typ fixmbr en druk enter

Herstart de pc. ""

Hier krijg ik volgende booschap:--> "fixboot wordt niet herkend als een interne of externe opdracht....."

Cmd moet je wel uitvoeren als administrator om die opties te kunnen gebruiken.

Dat doe je door op het icoontje van cmd te klikken met je rechtermuisknop en dan te kiezen voor "Als administrator uitvoeren".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een volledige herinstallatie is voor ons altijd de laatste optie en zo ver zijn we nog lang niet.

Start de pc op vanaf een installatiecd/dvd van vista en ga naar de herstelconsole.

Voer daar de fixboot en fixmbr uit.

Sluit de herstelconsole af en herstart de pc in normale modus.

1.Hoe kom je van "c:\users\usernaam>" naar de gewone "C: " prompt, ik dacht gewoon "C\>" maar dan krijg ik "De syntaxis van de opdracht is onjuist.

2.Heb Windows Vista Anytime upgrade cd van microsoft en Application & support disc. Maar daar staat géén Sony op, vandaar denk ik dat deze niet de juiste cd's zijn.

-Kunnen cd's van de desktop gebruikt worden? Heb Medion Recovery disc Windows Home premium & Medion Rescovery Disc Works 8.5.

-Kan ik anders en bootcd maken op de desktop?

Of zijn er nog mogelijkheden? In bijlage een Malwarelog van vandaag, recent geupdated en in veilige modus.

mbam-log-2010-08-16 (18-34-56).txt

aangepast door aussie
Link naar reactie
Delen op andere sites

1.Hoe kom je van "c:\users\usernaam>" naar de gewone "C: " prompt, ik dacht gewoon "C\>" maar dan krijg ik "De syntaxis van de opdracht is onjuist.

Het juiste commando is cd c:\ ofwel cd.. tot je op de C:\> zit

Recovery cd's van andere pc's kunnen niet gebruikt worden tenzij het om identieke pc's gaat wat hardware betreft.

Op deze pagina kan je een vista recovery disk downloaden.

Het is een iso bestand dat je op cd moet branden. Hiermee kan je opstarten en dan via de recovery console de fixboot en fixmbr uitvoeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Branden als image, dan kies ik foto & video bij CD. Maar géén van de 9 items kan ik linken naar image branden. Video-cd maken- super video-cd maken- fotovoorstelling maken vcd- fotovoorstelling maken svcd- video vastleggen- video afspelen- tv-show openen- uw foto's weergeven-

De item Data, Audio zijn hier niet van toepassijng, denk ik. Welke item neem ik best bij Nero?

Dit lijkt een heel domme vraag......:sad

post-1879-1417704097,4638_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.