Ga naar inhoud

Laptop start, terug, niet meer op! Met vorige topisc erbiij....

aussie

Aanbevolen berichten

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb de volledige procedure doorlopen.

Laptop opgestart via recoverydisk, Repair your Computer, windowsinstallatie geselecteerd, via command prompt volgende commando's uitgevoerd; fixboot en fixmbr (kreeg telkens bevestiging van commando)

Na het opstarten blijft alles als voorheen, kunnen er nog bepaalde zaken worden uitgevoerd? Heb daana nog geprobeerd via systeemherstel, maar "er zijn géén herstelpunten op de systeemschijf van de computer."?

Heb laptop meerdere malen terug opgestart......via opstartherstel & systeemherstel, maar hij heeft er géén zin in, denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na commando chkdsk/r krijg ik volgende boodschap

"The type of the file system is NTFS.

Cannot lock current drive. Windows cannot run disk cheking on this volume because it is write protected."??

aangepast door kweezie wabbit
aussie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Via de veilige modus, zonder Resc CD, kan ik uitsluitend inloggen als gebruiker met paswoord. Als adminstrator lukt dit niet, ondanks ik alleen gebruiker ben op deze.

Het commando sfc /scannow geeft volgende als resultaat; --> X:\Windows>sfc /scannow

""Systeemcontrole wordt gestart. Dit proces kan enige minuten duren. De gevraagde bewerking kan niet worden uitgevoerd.""

Maar in de blauwe balk bovenaan het kader staat ""Administrator;X:\windows\systeem32\cmd.exe"". Ben ik dan toch als administrator binnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.