Ga naar inhoud

Services doen gek, kan geen services starten (win32 fm) - HELP!

Gast lrpvanovost

Aanbevolen berichten

Daarom dat je de services naar default waarden moet zetten. Systeemherstel heeft een bepaalde service nodig, maar die is uitgeschakeld (of er is mee geexperimenteerd lol). Daarom volg bovenstaande website op en ga elke service af en zie of ze overeenkomen met wat in de default waarden staat in de tabel van die website.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast lrpvanovost

Heb BV Windows7 - 32bits default dinges aangebracht in mijn register. Nu rebooten.

Edit: vaststelling, ik ben enige die achter deze PC heeft gezeten en er is door mij niet mee geexperimenteerd.

Mvg

---------- Post toegevoegd om 15:53 ---------- Vorige post was om 15:48 ----------

Problem solved, I guess. Heb weer internet en geluidsservice werkt ook weer.

Bedankt!!!

---------- Post toegevoegd om 15:54 ---------- Vorige post was om 15:53 ----------

Ik zet over 10 mins op opgelost, mochten er geen problemen optreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je je pc heropgestart nadat je die regel aan gemaakt heb ...! belangrijk ..via configuratie scherm kan je je back-up's instellen [ik zelf geef de opdracht om mijn back-up's op een externe schijf aan te maken ,dit wordt ook aangeraden! ] 1xper maand maak ik een systeemherstelschijf aan /en een back-up

zie dat het verholpen is ...

succes ermee .

aangepast door q-tex
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.