Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

onlangs installeerde ik opnieuw windows xp. Ineens krijg ik geen geluid meer uit mijn boxen.de audioingangen zitten op het moederbord asus m2n-e. Chipset nvidia nforce 570 sliIk heb al vanalles geprobeerd, maar niets lukt mij. Heeft iemand hiervoor een oplossing?

Geplaatst:

Hebt u een driver cd voor dat moederbord,zo ja installeer de drivers voor je audio kaart.

Als deze reeds geinstalleerd is en het werkt niet voer dan even onderstaande uit.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Geplaatst:
Hebt u een driver cd voor dat moederbord,zo ja installeer de drivers voor je audio kaart.

Als deze reeds geinstalleerd is en het werkt niet voer dan even onderstaande uit.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

De cd vindt ik niet meer. Hopelijk ben je hier iets mee en raakt het probleem opgelost. http://speccy.piriform.com/results/zi95SCpUjlMAERthtLLo0o6

Geplaatst: (aangepast)

Je gaat naar de Asus support site en daar zie je drie zoekvakken.

Eerste zoekvak: selecteer Motherboard.

Tweede zoekvak: selecteer AM2,AM2+,AM3.

Derde zoekvak: selecteer M2N-E.

Klik nu Search.

Geef je besturingssysteem op.(XP 32bit)

Ga nu naar de link Audio en download daar de bovenste driver.

Installeer die driver en herstart nu de PC.

aangepast door Jean-Pierre
Geplaatst:

als ik het opgeslagen heb en wil de setup beginnen komt er volgende opmerking:can't find root Asussetup.ini:C:\Documents&settings\...\local settings\temp\wz3247\32bit\asussetup.iniwat nu?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.