Ga naar inhoud

Videokaart upgraden Laptop

SigSauer

Aanbevolen berichten

Een vriend van mij wil zijn videokaart upgraden omdat de bestaande kaart een Geforce 8400M G niet echt meer soepel draait met de wat nieuwere games. Het gaat hier om een Acer Aspire 7520G laptop met een MXMII slot.

De laptop ondersteund de 8600GS/GS en HD3650 en HD4570.

Volgens MXM-upgrade.com zou de HD4650 ook kunnen werken maar dit hebben ze nooit getest. Mijn vraag is dus of iemand dit weet of eventueel een betere kaart dan de bovenstaanden kent die met dit model werkt?

Eventueel zou hij ook zijn processor willen upgraden maar ik kan helemaal niks vinden over welke processor compatible is met dit model. Er zit nu een Turion64 X2 TL58(1.9 GHz) in maar zou een snellere processor mogelijk zijn en zou het enig sinds nut hebben?

Hij zou liever geen nieuwe laptop willen kopen maar dat is natuurlijk afhankelijk van de kosten voor de upgrade en of dit ook zoveel verschil gaat maken qua prestatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.