Ga naar inhoud

internet verbinding(geen ip adres)

patyaro

Aanbevolen berichten

het resultaat is

De webpagina kan niet worden weergegeven.

mogelijke acties

verbindingsproblemen,

---------- Post toegevoegd om 20:23 ---------- Vorige post was om 20:19 ----------

En bij microsoft update krijg ik het volgende

De website heeft een fout geconstateerd en kan de gevraagde pagina niet weergeven. De onderstaande bronnen kunnen u wellicht helpen het probleem op te lossen:

Ga voor zelfhulp naar:

Ga voor ondersteuning naar:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alles geinstaleerd en uitgevoer zoals hierboven beschreven maar kan nog geen update uitvoeren van windows en microsoft.

Ik wil je nu al zeker bedanken voor de moeite die je doet om mijn probleem op te lossen.

pc terug 6 keer opgestart tegen dat ik een ip adres kreeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen,ik heb nog geen andere kabel geprobeerd,maar het lijkt me onwaarschijnlijk mocht die stuk zijn.

Ik denk dat ik dan nooit een verbinding zou kunnen maken of mijn verbinding zou uitvallen en dat is niet het geval.

ps:Nu bij het opstarten kreeg ik direct een ip adres dus kon ik direct op een het internet surfen.

Ik dacht ,ola alles opgelost, maar ik kan nog altijd geen windows/microsoft update uitvoeren???

Ik ben benieuwt of ik de volgende opstart beurt ook direct een ip adres krijg.???

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke update??,Ik denk gewoon een windows/microsoft update die automatische zou moeten gebeuren staat toch zo aangevinkt.Als ik het manueel wil uitvoeren via start -programma's dan klikken op windows update ...krijg ik een venster met

De webpagina kan niet worden weergegeven.

mogelijke acties

verbindingsproblemen,

En bij microsoft update krijg ik het volgende

De website heeft een fout geconstateerd en kan de gevraagde pagina niet weergeven. De onderstaande bronnen kunnen u wellicht helpen het probleem op te lossen:

Ga voor zelfhulp naar:

Ga voor ondersteuning naar:

Ik merk wel dat mijn pc nu wel vlotter werkt nadat ik hijackthis en malware op mijn pc heb losgelaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.