Ga naar inhoud

hoe kan ik "str" bestanden los afspelen

Gast

Aanbevolen berichten

hoe kan ik "str" bestanden los afspelen bijvoorbeeld: ik kijk online een engelse film, maar ik wil ondertiteling ik download een str van de film maar hoe speel ik die af????

hulp aub :argh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

of ik kijk gewoon legaal online maar mijn site heeft geen ondertiteling als iemand kan helpen graag en als het nou nog steeds in strijt met de regels is dan markeer ik deze wel als opgelost zeg het maar

Link naar reactie
Delen op andere sites

oké, uit je vorige posts blijkt dat dit kan kloppen, maar hoe wil je een ondertiteling krijgen onder een film dat je online bekijkt? Dat wordt gewoon "gestreamed" en ik denk niet dat je daar een ondertiteling onder krijgt.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zag op youtube ofzo een filmpje waarop iemand een software opstarten en toen kreeg hij een ondertilening voor de film die hij zelf kon verschuiven.

maar het is dus niet zo makelijk als het lijkt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In uw andere topic is reeds aangehaald dat er op deze manier niet LEGAAL kan gewerkt worden.

Of u je nu online naar een film kijkt of je download een film het is en blijft ILLEGAAL zolang je er niet voor betaald.

Ook hier gaan we stoppen met het geven van mogelijke sites daar het zo i zo tegen de forum regels is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

eVid.nl Ondertiteling afspelen voor een film zo heet het filmpje

---------- Post toegevoegd om 16:58 ---------- Vorige post was om 16:52 ----------

In uw andere topic is reeds aangehaald dat er op deze manier niet LEGAAL kan gewerkt worden.

Of u je nu online naar een film kijkt of je download een film het is en blijft ILLEGAAL zolang je er niet voor betaald.

Ook hier gaan we stoppen met het geven van mogelijke sites daar het zo i zo tegen de forum regels is.

dan is mijn vraag of het mogelijk is of dat dat filmpje gewoon nep is???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.