Ga naar inhoud

Kabels voor Dazzle DVC 101 & Software?

Gast shuttle

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik ben van plan om eventueel een video capture card aan te kopen, om dingen van TV op de nemen naar mijn computer. Dazzle DVC 101 leek me de goedkoopste oplossing, die toch een oké resultaat levert. Maar ik heb hierover 2 vragen, nl:

1) Voor van tv naar pc te kunnen opnemen heb ik blijkbaar ook enkele kabels voor nodig, namelijk:

- 1x RCA naar RCA-kabel (male)

- 3x RCA splitter (1 rca male naar 2 rca female)

Die eerste dacht ik al gevonden te hebben, nl. dit, juist?

Nu ben ik nog op zoek naar 3 van die RCA splitters, alleen zou ik ze ook graag bestellen op Computers, Laptops, Audio, Video en Software online kopen in de EuroSys Webshop - Home kwestie van alles gelijk te kunnen bestellen en niet te veel verzendkosten te moeten betalen... maar als ik "RCA splitter" intyp in de zoekfunctie krijg ik een hoop resultaten, en ik ken niets van kabels dus ik kan het echt niet vinden.

Kan iemand helpen?

EDIT: Na letterlijk urenlang te zoeken heb ik dit gevonden: http://naviweb.eurosys.be//Product-AV-splitskabel-Tulp-0,20M-AK2025_308632.aspx is dit hetgeen wat ik zoek, dus waar ik er 3 van nodig heb?

2) Als ik deze 4 kabels heb aangekocht, en de Dazzle DVC 101, heb ik dan nog iets anders nodig om van start te gaan? (Dus TV naar PC opnemen)? Of moet ik hiervoor nog extra software e.d. aankopen? Of zit dat erbij?

Alvast bedankt!

aangepast door shuttle
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.