Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Mijn vriend zijn pc doet het ineens niet meer.

We kregen in de week toen hij bezig was ineens een blauw scherm met de tekst dat er iets was met windows en hem afgesloten was... en verdere uitleg.

Sindsdien start hij wel nog op maar mega traag!!

En zijn lampje brand ook niet meer op de internetrouter.

Wij hebben daar 2 pc's op mijn pc (pc1) brand maar zijne (pc2) brand niet.

Alvast bedankt.

Geplaatst:

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Dubbelklik op HijackThis.msi

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “uitvoeren als administrator". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis.

Geplaatst:

Download HJT op een pc die nog wel internet verbinding heeft.

Zet dan HJT op een usb stick en breng het zo over op de besmette pc.

Voer dan uit dat wat superjona voorstelt in post 2.

Met dat verschil dat je het log dat je krijgt zult moeten overbrengen op dezelfde mannier als hoe je HJT hebt overgebracht.

Geplaatst:
En zijn lampje brand ook niet meer op de internetrouter.

Wij hebben daar 2 pc's op mijn pc (pc1) brand maar zijne (pc2) brand niet.

Dat betekent dat de router zijn pc niet meer detecteert.

Controleer of de netwerkkaart geen fouten geeft in het apparaatbeheer en herinstalleer indien nodig de drivers voor de kaart.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.