Ga naar inhoud

Problemen Sony Vaio

Mithrandir

Aanbevolen berichten

Hallo

Vorig jaar heb ik een nieuwe Sony Vaio gekocht met alles erop en eraan en zeiden dat het één van de betere was. Maar ik heb er niet anders dan problemen mee gehad. Is al een paar keer terug naar winkel geweest en opgestuurd naar Sony, maar 1 probleem blijft.

Als ik zo een 5 -tal minuutjes bezig ben op m'n laptop dan loopt plots alles vast. Of ik nu op internet zit of in verkenner, maakt niet uit. Dan blijft gewoon alles staan voor zo een 30tal seconden en dan is dat gedaan. Nu een groot probleem daarbij is dat als ik een CD insteek en dan die laptop vastzit dat hij daarna die CD niet meer kan terugvinden, als ik dan in m'n verkenner kijk is er zelfs geen cd-rom/blu-ray station te vinden :sad wat ik dus heel bizar vind.

Is hier iets aan te doen, want als hij opgestuurd geweest is heeft het niet veel opgebracht blijkbaar en dat is een heel vervelend probleem, want dan moet ik eerst in slaapstand zetten of opnieuw opstarten eer het terug werkt.

Met vriendelijke groet

Stef

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben ze die volledig geformatteerd en terug opnieuw Windows opgezet bij Sony?

Anders zou ik nog eens gaan klagen en een nieuwe vragen hoor.. :S

Heb het echt niet met die Sony laptops.

Misschien moet je Speccy maar eens downloaden op die laptop (als dat lukt tenminste)

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "File" en dan "Publish Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met "Yes".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. (op het forum dus)

Misschien kunnen ze je dan nog een stapje verder helpen hier.. (Misschien loopt die warm ofzo)

Met vriendelijke groet,

Kevin

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.