Ga naar inhoud

browser

stekkie1

Aanbevolen berichten

hallo.ik heb windows 7 ultimate en ik heb ingesteld voor browser internet explorer.ik zou in de plaats graag opera browser 10.50 hebben in het nederlands en ook mijn favorieten overzetten.als ik opera 10.50 wil downloaden krijg ik opera 10.54 in het engels.wie kan er helpen met duidelijke uitleg over wat te doen.vriendelijke groeten stekkie1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

waarom download je niet de allernieuwste browser van Opera 10.61?

Deze moet dan toch ook beter zijn dan 10.50?

Heb hem net geïnstalleerd om uit te proberen en deze staat wel degelijk in het Nederlands.

Nog een kleine edit:

Ik heb zojuist de 10.50 geïnstalleerd op mijn computer, werkt prima bij mij

Als je echt de versie 10.50 moet hebben hier vind je een linkje naar waar ik deze heb gedownload: Opera 10.50

Hij staat hier wel degelijk in het Nederlands, en heb de 10.50 versie. verwijder de huidige versie die je nu hebt en installeer die een keertje (let op: weet zeker dat je tijdens het installeren "Nederlands" selecteert.)

Met vriendelijke groet,

Kevin/ToyoTex

aangepast door Toyotex
Opera 10.61 en 10.50 link toegevoegt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo stekkie1,

een gedeelte van jouw vraag werd hier al min of meer beantwoord, een ander gedeelte werd blijkbaar over het hoofd gezien.

Als je echt nog Opera 10.50 wil downloaden, dan kan dat hier : ( Old Version of Opera 10.50 Download - OldApps.com ).

Het overzetten (of importeren) van favorieten kan perfect, dus ook van Internet Explorer naar Opera.

Hier ( Importing bookmarks from other programs - Opera Knowledge Base ) vind je alle benodigde info.

Veel plezier en succes gewenst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.