Ga naar inhoud

Laptop reageert niet, start niet meer op...

Aanbevolen berichten

• Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Raceman1910
Geplaatst:

Hmmm nog niet helemaal opgelost. Gisteren liep hij een keer vast, ik kon de muis niet meer bewegen.

En vandaag ook, heet beelscherm viel eventjes uit, maar Windows zei daarna dat er een probleem was met het beeldscherm en dat dat al hersteld was dus...

---------- Post toegevoegd om 10:55 ---------- Vorige post was om 10:52 ----------

En nu is hij weer gecrasht...

Zo een spectaculaire crash gelijk op de foto's ;)

Geplaatst:

Ik geloof dat je Blue screen view reeds hebt geinstalleerd.

Start Bkue screen view.

Dubbelklik op het .dmp-bestand dat overeenstemt met het tijdstip waarop je het laatste blauwe scherm kreeg.

Geef in je volgende bericht de waarde van volgende onderdelen:

• bug check string
  • bug check code
  • caused by driver

Gast Raceman1910
Geplaatst:

Bug Check String: leeg

Bug Check Code: 0x00000116

Caused by driver: nvlddmkm.sys

Geplaatst:

Weer de nvidia driver. Die komt te veel terug naar mijn zin.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dan kunnen we zien welke grafische kaart je hebt en zoeken naar nieuwe drivers.

Geplaatst:

Volgens mij heb je reeds de nieuwste drivers.

Maar omdat die regelmatig eeb blauw scherm geeft, zou ik toch een nieuwe versie downloaden en installeren.

Ga naar NVidia Driver Downloads en klik bij optie 2 op Graphics drivers.

Download de voorgestelde driver.

Ga naar apparaatbeheer, selecteer je grafische kaart en klik met rechts om het menu te openen.

Selecteer nu installatie ongedaan maken en laat ook de drivers verwijderen van de schijf indien dit gevraagd word.

Herstart de pc.

Normaal krijg je nu de wizard voor nieuwe hardware.

Geef aan dat je zelf de driver hebt, navigeer dan naar de gedownloade drivers en laat die installeren.

Volg verder de instructies van de wizard.

Gast Raceman1910
Geplaatst:

Ok ik zal heteens proberen.

Nu loopt hij wel al een tijdje keer op keer vast. Geen beeldschermcrashen maar gewoon vast en de muis kan je nog bewegen maar alleen in heel trage snokken.

En van die grafische kaart die 80graden heeft, is dat niet wat veel?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.