Ga naar inhoud

toetsenbord problemen

raphael

Aanbevolen berichten

Even vergeten dat Vista geen boot.ini bestand meer heeft.

Doe dan het volgende.

• U kunt Systeem als volgt openen: klik op de knop Start4f6cbd09-148c-4dd8-b1f2-48f232a2fd33.png, klik op Configuratiescherm, klik op Systeem en onderhoud en klik vervolgens op Systeem.
  • Klik in het linkerdeelvenster op Geavanceerde systeeminstellingen. 18abb370-ac1e-4b6b-b663-e028a75bf05b.png Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.
  • Klik op het tabblad Geavanceerd en klik onder Opstart- en herstelinstellingen op Instellingen.
  • Kies onder Systeem opstarten een standaardbesturingssysteem en het aantal seconden dat u de lijst met besturingssystemen wilt weergeven. Klik vervolgens op OK.

Geef hier het standaard opstartsysteem aan en zet het aantal seconden op 1.

Bevestig je keuzes met ok en probeer het uit door de pc te herstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry dat ik u blijf lastigvalen maar dat lukt niet. Ik heb verschillende pogingen moeten doen om de seconden van 30 op 1 te krijgen. Ik kreeg steeds dat "is gelijk aan" teken in het vakje van de seconden. En kreeg dan de foutmelding gelieve een getal op te geven tussen 0 en 999. Pas na diverse keren op OK te klikken bij die foutmelding geraakte terug in het vakje van de seconden. Ik heb zelfs geprobeerd om de seconden op nul te zetten met hetzelfde resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.