Ga naar inhoud

Nieuwe Game computer.

Aanbevolen berichten

Hey Mensies,

Ik zoek een Upgrade voor mijn computer, omdat die van mij al te sloom is geworden voor de nieuwere spellen.

Ik heb een am2 moederbord en een te slome processor (doet er niet aan toe welke).

Verder hoef ik geen beeldscherm/toetstenbord/muis, die heb ik zat.

Het moet niet te duur worden het mag ongeveer tot +-300 euro komen.

als je meer info nodig hebt zeg je het maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is raar. Speccy geeft nochtans naar mijn weten geen vertrouwelijke info. Enfin, back ontopic.

Dit is een heel leuk (en snel) setje voor weinig geld. Daarbij heb je wel géén grafische kaart, want 300 euro voor een upgrade is wat weinig. Als grafische kaart kan ik de GTX 460 aanraden. Echter vrees ik voor je behuizing, harde schijf en voeding. Je behuizing zal waarschijnlijk niet genoeg plaats/koeling bieden, en de harde schijf is nogal aan de trage kant. De voeding zal 99,99 procent zeker niet genoeg wattage bieden aan dat setje met aparte grafische kaart. Eigenlijk is het best om een nieuwe PC te kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.