Ga naar inhoud

Oude game, installatieprobleem

Bartoli94

Aanbevolen berichten

Hallo,

Laatst probeerde ik age of empires 2 de demo te downloaden.

Alles ging prima totdat het eigenlijke spel startte. Het stopte opeens met een schermpjes waarin raport verzenden/ neit verzenden stond. daarna sloot het spel zich vanzelf af.

Toen heb ik geprobeerd om de compatibiliteit te veranderen naar windows '95 en '98

Ook dit lukte niet :(

Weet iemand mis hoe ik dit spel wel kan starten?

Alvast bedankt voor de moeite:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok vreemd, ik heb age of empires 2 ook altijd op xp gespeeld. Wat stond er dan in het rapport verzenden balkje, wat was het probleem precies volgens windows?

heb je hem van de officiele site gedownload? http://www.microsoft.com/games/age2/downloads.html

of anders even opnieuw proberen te installeren, misschien is er toch iets fout gegaan bij de installatie

aangepast door tornado61
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb em inderdaad op microsoft.com gedownload en ook al zeker 5 keer opnieuw geinstalleerd dus hij staat nu niet meer op mijn pc. Maar de fout zat bij het apparaatbeheer. (Moet ik hem opnieuw installeren om het foutberichtje te plaatsen, of is deze informatie genoeg?) Ik heb gezocht wat er scheelde, maar alles was prima. Ook heb ik op verschillende forums gezocht en ik zag dat verschillende windows xp gebruikers dit spel zonder enig probleem konden spelen, maar een heleboel ook niet. Ik heb me echt al kapot gezocht :P :s

Hopelijk ben je hier iets meer mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onderstaande is de uitleg van wat tornado61 voorstelt.

Voer dat dus even uit.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.