Ga naar inhoud

goudengids.be importeren in Excel

bert001

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb deze vraag omdat ik een groot aantal adressen vanop goudengids.be in een excel bestand moet krijgen. Is dat mogelijk d.m.v. een truc ofzo of moet je ze allemaal handmatig gaan overtypen? Als iemand iets weet, gelieve te antwoorden. Zou me heel veel werk besparen.

Bert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien dit om commerciële redenen is, druist dit wel in tegen de gebruiksvoorwaarden van de Gouden Gids. Het is immers verboden om met de gegevens van de GG eigen bestanden aan te leggen:

Algemene voorwaarden

De Gouden Gids® wordt gratis en uitsluitend met het oog op online raadpleging te Uwer beschikking gesteld via het internet. De in de gidsen vervatte gegevens mogen enkel verveelvoudigd worden voor louter persoonlijk gebruik. Het is echter verboden ze voor andere, met name commerciële, doelstellingen te gebruiken zoals mailings, de aanleg van gegevensbestanden, enz. zonder de voorafgaande en schriftelijke toestemming van Truvo.

Auteursrecht

© 2007 Gouden Gids® van Truvo.

Behoudens voor louter persoonlijk gebruik mag niets uit deze uitgave verveelvoudigd, overgedragen of openbaar gemaakt worden door middel van druk, magnetische drager, microfilm of welke wijze ook, zonder de voorafgaande schriftelijke toestemming van Truvo (en/of haar partners in dit project).

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.