Ga naar inhoud

Krakend geluid met Windows 7

Paters

Aanbevolen berichten

Hallo,

Net als dit persoon in dit topic: http://www.pc-helpforum.be/f167/krakend-geluid-met-windows-7-a-25912/ heb ik ook problemen met krakend geluid op me laptop met windows 7. Hiervoor had ik windows vista, maar ik ben overgestapt naar windows 7. Ik heb windows 7 home premium 32-bit en mijn laptop is een Asus X71SL. Ik heb net als in de link die ik hier boven vermeld heb, CCleaner gebruikt, maar bij mij werkt die procedure zoals in de link beschreven niet. Weet iemand misschien een oplossing?

Mvg,

Alexander

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Beste,

misschien moet je dit een keertje doen zodat wij weten met welke hardware we hier te doen hebben:

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een logje gemaakt worden van uw systeem.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in uw volgende bericht.

Met vriendelijke groet,

Kevin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's wel raar,

weet ook niet direct wat je nog kan doen dan.. Ben ook niet super Ervaren ofzo :)

Zal eens nadenken wat je nog kan doen, misschien komt er terwijl nog iemand met een oplossing..

Heb je alle stappen uitgevoerd die in de andere post stonden? Ook van pagina 2?

aangepast door Toyotex
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar de Asus suport site.

Je ziet daar 3 zoekvakken onder elkaar staan.

1ste zoekvak: Notebook

2de zoekvak: X71Series

3de zoekvak: X71SL

Geef nu je besturingssysteem op.(Windows 7 32bit in uw geval)

In de lijst die je nu krijgt selecteer je "Audio" en download en installeer die driver.

Verwijder wel eerst de oude driver via Apparaatbeheer alvorens de nieuwe te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar de Asus suport site.

Je ziet daar 3 zoekvakken onder elkaar staan.

1ste zoekvak: Notebook

2de zoekvak: X71Series

3de zoekvak: X71SL

Geef nu je besturingssysteem op.(Windows 7 32bit in uw geval)

In de lijst die je nu krijgt selecteer je "Audio" en download en installeer die driver.

Verwijder wel eerst de oude driver via Apparaatbeheer alvorens de nieuwe te installeren.

Ik heb deze procedure al vaker uitgevoerd en nu ook weer, maar bij de nieuwste driver kraakt hij nog meer als bij de oude:S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.