Ga naar inhoud

Krakend geluid met Windows 7

Paters

Aanbevolen berichten

in feite als je de driver verwijderdt dien je eerst een herstart te doen ,tijdens die herstart zoekt de pc dan de benodigde driver en installeerdt die dan ook ;maar omdat hij dan weer de nieuwste driver op haal moet jij je internet verbreken om zodoende je gedownloade driver te kunnen installeeren ,in dit geval de driver die ik je de eerste keer aanbood omdat jezelf al zei het gekraak is minder .. dan bedoel ik deze driver...http://downloadnew.org/drivers/sound...oad-87058.html

effe samen vatten eerst download je de driver en sla deze op op je buraeu blad ;dan verwijder je de driver die je momenteel gebruik ;nu verbreek je het internet en herstart je pc :na de herstart mag je geen internet verbinding hebben omdat je de driver gaat instaleren die op je buraeu blad werdt opgeslagen ...na de installatie van deze driver ,maak je terug je internet verbinding aan ;en herstart je pc opnieuw ...normaal zal je probleem moeten verholpen zijn ..je speakers worden niet verwijderdt !! DIT kun je na gaan in apparaatbeheer !

aangepast door rope
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Verwijdert de audio driver in configuratiescherm / programma en onderdelen.

Je ziet daar realtek.

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Ook register reinigen.

Ga naar deze site

I accept to the above. aanvinken.

Klik op Next

In de lijst ziet je windows 7 driver en klik op een van de GO

Installeert het door op setup.exe te klikken.

Computer daarna opstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Stegisoft / een windows 7 driver werdt al geinstalleerdt toen hij de over stap deed van vista naar win 7 en veroorzaakte vanaf toen het probleem !

...ik raadde aan om deze te installeren http://downloadnew.org/drivers/sound...oad-87058.html er werdt bevestigdt dat het kraken verminderdt was:nu is het de bedoeling om een nog eerdere versie vast te krijgen dan de die hier vermeldt sta : Maar dat is nu juist niet mogelijk ; althans ik vind der gene die voor deze werdt gelanceerd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bizar... Ik had de driver dus verwijderd die van vista en ik moest de pc dus opnieuw opstarten, ik had de verbinding met de router verbroken, maar had niet geselecteerd dat ie bij het opstarten niet automatisch verbinding moest maken, dit deed hij dus wel, en hij installeerde dus zelf weer een driver, dit is de oude driver van vista volgens mij omdat er de datum 13-6-2008 bij stond, maar nu is het kraken opeens opgehouden.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.