Ga naar inhoud

Krakend geluid met Windows 7

Paters

Aanbevolen berichten

• Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

A ok dat wisten we dus niet.

Werken die luidsprekers op een andere pc wel?

Als je die uittrekt en je gebruikt de luidsprekers in de laptop kraakt het geluid dan ook?

De luidsprekers van de laptop zelf kraken ook, dus het is iets met de geluidskaart, denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We kunnen er stilaan van uitgaan dat de geluidskaart defect is.

Alle andere stappen zijn reeds genomen lijkt mij en geen enkele heeft de oplossing gebracht.

Doe de laptop binnen in de winkel waar je hem gekocht hebt en laat er daar naar kijken.

Heb je nog garantie?

Zo ja dan valt dat er normaal gezien onder en zou die kostenloos moeten hersteld worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We kunnen er stilaan van uitgaan dat de geluidskaart defect is.

Alle andere stappen zijn reeds genomen lijkt mij en geen enkele heeft de oplossing gebracht.

Doe de laptop binnen in de winkel waar je hem gekocht hebt en laat er daar naar kijken.

Heb je nog garantie?

Zo ja dan valt dat er normaal gezien onder en zou die kostenloos moeten hersteld worden.

Maar voordat ik windows 7 had, had ik vista en das nog nu drie weken geleden dat ik dat nog had, en daar kraakte het geluid niet, lijkt me sterk dat de geluidskaart deffect gaat van een nieuw besturingsysteem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.