Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast antichrist
Geplaatst: (aangepast)

hoe maak je een schijf leeg?

1. ga naar start

2. rechter muis op computer en dan beheren kiezen

3. zoek nu naar het plaatje: schijfbeheer ( links )

4. rechtermuis op de schijf die je wilt leegmaken.

5. kies nu formateren ( dit kan niet als dat je windows schijf is )

aangepast door antichrist
Gast antichrist
Geplaatst:

gewoon helemaal leeg maken... dat er niets meer opstaat

Geplaatst:

Dan zul je de HD moeten formateren door op te starten met een installatie cd van windows.

Op een gegeven moment krijg je de optie/vraag om de HD te formateren.

Je kunt ook een opstart schijf maken van het programma GParted en ik geloof dat je het daar ook mee kunt.

Gast antichrist

1 geen opstart schijf 2 geen lege cd's... ps: die schijf is niet de echte windows schijf! ik werk met windows 7 ultimate daar staat xp op.... nog andere dingen?

kan je ook opstart scchijf op usb stick doen?

Geplaatst:

Even voor de duidelijkheid.

Je hebt een pc met daarop 2 besturingssystemen namelijk windows 7 en windows xp.

Staan die volledig apart op een aparte hd of staan die beide op 1 hd maar op aparte parties?

Gast antichrist

effe kort: ik heb 3 hard drives c d en f op c staat windows 7 op d nix en op f xp...

owja hij detecteert ook nog schijf g : hp recovery... kan die eventueel ook nog leeg? ( is 7,5 gb waarde :D )

Geplaatst:

Ga naar start en klik met je rechtermuisknop op "Computer".

Kies voor de optie "Beheren" en neem nu in het venster dat opent in de linker kolom "Schijfbeheer".

Selecteer daar je HD die je wil leegmaken en klik er dan op met de rechtermuisknop.

Kies nu voor Formateren.

Dit alles vanuit windows 7 uiteraard.

Gast antichrist
Geplaatst:

echt zoveel maal bedankt! kan ik die ook al gebruiken :D

effe restart en uitslag volgt later

---------- Post toegevoegd om 20:33 ---------- Vorige post was om 20:30 ----------

is aant opstarten :D

---------- Post toegevoegd om 20:36 ---------- Vorige post was om 20:33 ----------

ok werkt perfect! ga effe uitrekenen hoeveel gb ik nu heb :D ik zou eventueel een donatie willen doen ... kan dat?

totaal geheugen 380,14 gb

gebruikt geheugen 30,27 gb

resterend geheugen 349,87 gb

dus daar ben ik wel even zoet mee!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.