Ga naar inhoud

94.226.184.1 als standaardgateway normaal? Werkt niet in adresbalk

jochends

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een eigenaardig probleem ivm mijn internet.

Ik zou graag in de configuratie komen van mijn router en vroeger was dit normaal door 192.168.0.1 of 192.168.1.1 in de adresbalk te typen. Nu probeer ik dit opnieuw op mijn hoofdcomputer maar dat werkt niet omdat mijn standaardgateway 94.226.184.1 is, wat nog altijd onder de klasse C IP's ligt dacht ik. Nu heb ik ook geprobeerd om 94.226.184.1 te gebruiken in de adresbalk, of 94.226.0.1 of 94.226.186.140 (IP-adres) maar nergens kan hij een verbinding maken naar mijn router en de ping naar 192.168.0.1 is natuurlijk timed out. Weet iemand wat ik fout doe? Hier alvast een screenshot van mijn ipconfig /all. Heb em ook al /release en /renew gedaan en modem vernieuwt.

naamlooshh.jpgnaamlooshh.jpgpost-20006-1417704092,6085_thumb.jpg

Alvast bedankt,

Jochenpencil.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er wel internet op ja, en het is inderdaad Telenet.

Ik werk met deze computer niet via de router maar gewoon rechtsstreeks met de LAN kabel(met andere laptop's zit ik draadloos). Ik heb geklikt op D-link voor thuisgebruikers maar doordat ik rechtstreeks met de switch (naar de modem) verbonden ben, heb ik dit wss niet nodig. Ook zie ik niet welke link ik daar zou moeten nemen. Alvast bedankt voor het helpen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.