Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen ik heb zojuist een nieuwe tv kaart gekocht voor mn laptop ... daarvoor had ik gewoon een Cinergy T stick ( oude versie) maar aangezien het antennetje kapot was en je die niet appart kan kopen... daarom heb ik maar ineens een tv kaart met afstandsbediening genomen van het zelfde merk (cinergy T stick rc) maar ik kan de driver er voor niet installeren ... als ik het via het programma op de bijgeleverde cd doe dan komt er op dat het niet gaat en ik de setup opnieuw moet doen maar dat blijft altijd het zelfde ... als ik via windows in apparaatbeheer ga kijken komt er een uitroeptekentje voor " samengesteld usb apparaat" als ik rechtermuisknop stuurprogramma's bijwerken doe dan kan ik kiezen of mn pc op internet zoekt of ik zelf het bestand moet selecteren ... dus ik selecteer de stationsletter van mn cd-rom station ( waar natuurlijk mn cd inzit) en hij zoekt ... en ja hoor hij vindt het stuurprogramma maar kan het niet installeren ... krijg als foutmelding " installatiefout de naam word gebruikt als service naam of serviceweergave " ... wat moet ik doen zodat ik mn tv kaart kan laten werken ... ik heb windows 7 ultimate ... en op een andere pc met windows xp doe ik juist het zelfde en daar werkt alles perfect ...

vriendelijke groeten ...

Geplaatst: (aangepast)

Heb je de oude driver van de vorige tv-stick eerst verwijderd via apparaatbeheer?

Waarschijnlijk zijn er resten over gebleven van de oude driver in het register waardoor de nieuwe niet kan worden geinstalleerd daar deze dezelfde naam hebben.

Voer onderstaande eens even uit om eventuele achtergebleven registermeldingen te verwijderen.

Probeer daarna om de driver terug te installeren.

Download CCleaner. Klik op deze pagina op één van de mirrorsites van MajorGeeks en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

aangepast door Jean-Pierre
Geplaatst:

Heb zojuist gedaan wat u gezegt hebt maar de fout blijft als ik de stick via apparaatbeheer probeer te installeren ... zijn er nog andere mogelijkheden ? om de stick te installeren ? of zijn er nog mogelijke oorzaken van het probleem ?

Geplaatst: (aangepast)

Ergens moet er nog een restant staan van je vorige TV stick die deze error veroorzaakt.

Kijk ook eens bij software/programma's of er daar nog iets staat van je vorige TV Stick.

Ga naar start en type "Cinergy T stick" in het zoekvak.

Als je dat uitvoert vind hij dan nog zaken die daar betrekking mee hebben?

Zo ja verwijder die allemaal van je systeem en voer dan ccleaner nog eens uit.

Zowel de optie Bestanden als Register opruimen.

aangepast door Jean-Pierre
Geplaatst:

ik denk de boosdoeners gevonden te hebben ... alleen kan ik deze niet verwijderen ... ik ben administrator maar moet "door SYSTEM gemachtigd worden" als ik deze bestanden wil verwijderen ... het zijn zo te zien wel registerbestanden ...

Geplaatst:

Probeer het anders eens in Veilige modus zonder netwerk.

PC herstarten en blijven tokkelen op de F8 toets tot je een opstart menu krijgt en daar kies je dan Veilige modus zonder netwerk ondersteuning.

Als dat niet lukt zullen we manueel de sleutels moeten verwijderen dus ik hoop dat je een beetje bekend bent met Regedit.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.