Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo , hoe kan ik Gmail zo instellen dat als ik hem open ik meteen in postvak in terecht kom ,ik weet dat het kan, maar weet niet meer hoe ik dat in moet stellen.

Vr.Gr. Its Me

Geplaatst:

Hij komt in de map Spam als hij wordt opgestart zie afbeelding er wordt ie8 gebruikt wie weet de oplossing hoe ik dat kan instellen dat hij naar postvak in gaat na het opstarten.

Vr.Gr. Its Mepost-17811-1417704092,7629_thumb.jpg

Geplaatst:

Volg de tip van kweezie wabbit.

Als dit niets uithaalt tik je gewoon www.gmail.com in, en dan inloggen?

Het is oogst eigenaardig dat de map spam geladen wordt bij gmail, heb ik nog niet voorgehad.

Je start gmail toch niet op vanaf een snelkoppeling??

Geplaatst:

Berichten doorzoeken helpt niet en ja GMail wordt opgestart vanaf een snelkoppeling ,hoe zou dit anders moeten dit is de snelste manier (ook de goede)???????? graag anders een andere manier.

Geplaatst: (aangepast)

Niet in het vet antwoorden aub.

Start gmail door hier te klikken. Vul je gebruikersnaam en wachtwoord in. Kom je nu nog in de map Spam terecht ?

aangepast door Kurtt
Geplaatst:

Hallo, ik kom nu in de <postvak in> map terecht ,zat hem waarschijnlijk toch in de snelkoppeling, heb weer een nieuwe snelkoppeling gemaakt en deze werkt wel,bedankt voor het oplossen.

Gr. Its Me

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.