Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dat weet ik niet omdat ik niet bij UCP als provider heb.

Bij mijn provider kan ik alle account bekijken die we hebben en aanpassen.

Normaal zou je hier kunnen doen maar het werkt blijkbaar niet. Mogelijk omdat ik geen klant ben.

Geplaatst:

Ik heb het kunnen controleren, mijn man staat er nog tussen.

Ik ga morgenvroeg even bellen met UPC, en kom dan in de loop van het weekend nog even laten weten wat de uitslag is.

Tot later en alvast bedankt voor de hulp.

Geplaatst:

Ik heb inmiddels contact gehad met UPC.

Uitleg:

UPC heeft al geruime tijd al email: gebruiker@upcmail.nl . Mijn man had nog een gebruiker@chello.nl (dit was de oude naam van upc)

Nu ben ik afgelopen week overgestapt naar een ander UPCpakket (alles in 1 pakket).

Mijn man zijn emailadres was een alias, onder mijn hoofdaccount.

Bij de overgang naar het nieuwe pakket van UPC is de alias verwijderd.

UPC wil van alle @chello.nl gebruikers af, en dit gebeurd na omzetting van een pakket.

Mijn man kan inmiddels weer emailen, met zijn oude account allen met de benaming van @upcmail.nl

Ik heb me aan de afspraak gehouden om de uitleg te melden.

Wellicht dat jullie hiermee in de toekomst andere kunnen helpen als ze een dergelijk probleem tegenkomen.

Bedankt voor alle hulp!

Met vriendelijke groet,

Karla

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.