Ga naar inhoud

Probleem windows internet explorer 8.

matthieu

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

dit is de eerste keer dat ik dit forum gebruik maar ik zit me een irriterend probleem.

Ik zal meteen heel het verhaal vertellen..:

Gisterenmiddag wou ik graag naar marmaduke kijken, een film die net nieuw is in de cinema.., dus ik kijk op youtube, en ik klik aan marmaduke part 1 hd, enne die persoon zegt dat ik naar die site moet gaan enne ik doe dat, dan zie ik gewoon een afspeelscherm en ik denk wat kan er nu gebeuren.., ik wil afspelen, enne dan komt er dat ik iets moet downloaden.., ik denk, dat zal iets zijn zoals activeX ofzo, dus ik download omdat ik de film wou zien enne opeens begon mijn internet raar te doen..dus pc afgesloten, opnieuw opgestart, virusscanner aan enne ik ging terug op internet en na een tijdje kwamen er pop-ups van reclame, en ik weet nog 4 jaar terug heb ik dat ook eens gehad maar ik weet niet hoe ik het moet oplossen.

misschien kunnnen jullie mij helpen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk waren die links die bij het internet filmpje stonden fake, en is er nu een heleboel spyware op uw computer geinstalleerd. Nooit zomaar ergens op klikken als je niet weet wat het is!

Volg volgende procedure:

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Dubbelklik op HijackThis.msi

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “uitvoeren als administrator". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis.

Ik weet niet of je logje wordt nagezien, want als iemand een film illegaal upload via youtube en u stelt daar een vraag over, dit tegen de forumregels van pc helpforum is. U mag wel het logje plaatsen en misschien wordt het nagezien.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké Mattieu, sorry dat ik er even naast zat. Dan mag je nu de procedure volgen die hierboven staat. Ik zal ze nog even herhalen als je wil:

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Dubbelklik op HijackThis.msi

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “uitvoeren als administrator". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Windows 7 krijg je soms NIET de optie "Als administrator uitvoeren" als je op de snelkoppeling Hijackthis klikt op het bureaublad.

Volg dan onderstaande procedure:

Download en Installeer hijackthis.

Ga dan naar c:\Program Files\Trend Micro\HijackThis en daar vind je HijackThis.exe

Rechtsklik op dat bestand en kies voor "Als administrator uitvoeren"

HijackThis zal openen.

Voor mensen die nog niet met verkenner of mappen gewerkt hebben, kan dit moeilijk zijn. Maar we helpen je verder. Lukt het nu?

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lukt niet maar er komt altijd op dat mijn systeem het niet toelaat om een bepaalde host te bekijken ofzo en dat is de "notepad c:/windows/system32/drivers/etc/hosts" enne er staat dat ik dat moet aanpassen maar ik weet niet hoe. Ook als ik mijn computer opstart zegt hij dat hij die host niet kan openen. ook zegt de hijackthis op het einde dat hij hijackthis file x86 ook niet kan openen.

aangepast door matthieu
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.