Ga naar inhoud

pc reset hem soms automatisch


manderlay

Aanbevolen berichten

ja ik gebruik chrome omdat ik die browser iets sneller vind dan explorer en firefox. Zou dat het probleem zijn?

ik heb ook nog iets gevonden maar ik snap niet wat het wilt zeggen. Ik dacht daarnet dat misschien het probleem lag aan mij internet verbinding. Dus ik liet eens een nieuwe aanmaken en er kwam op 'het maken van de verbinding is mislukt met fout 6' maar ik snap totaal niet wat dat wil zeggen.

Ik heb ook nog eens rap gekeken naar apparaatbeheer. Daarin vond ik de netwerkadapter terug maar dat staat aangeduid dat hij PCI-E slot gebruikt. Nochtans is het de aansluiting die rechtstreeks op mijn moeder zit die ik gebruik of is dit altijd zo aangeduid als PCI-E slot?

aangepast door manderlay
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...

hoi hier ben ik terug, de pc valt al een stuk minder uit maar toch nog om de 2 a 3 dagen. Wat ik wel merk dat ik rap veel cookies en dergelijk heb zitten.

Maar nu vandaag viel de pc opnieuw uit en kreeg ik eindelijk een bericht met foutmeldingen op. Ik heb de cijfers overgeschreven misschien kunnen jullie daar iets mee.

STOP: 0x0000007F (0x00000008)(0x8df03750)(0x00000000)(0x00000000)

onderaan stond er dan phycial memory dump: 100%

bij de andere lijntjes stond er niets meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad.

Misschien alle drivers eens controleren op updates en doe ook een grondige geheugentest.

Download - Pre-Compiled Bootable ISO (.zip)

Pak het zip bestand uit en brand de iso image op een cd (functiekeuze: image naar cd branden)

Start de pc op vanaf deze cd en laat de memtest lopen gedurende 10 tot 12 uur.

Dit lijkt lang maar zo ben je er zeker van dat de resultaten representatief zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.