Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst: (aangepast)

Als je belt dan zullen ze wel melden wat ze nodig hebben.

Factuur alleszins al wel dacht ik,ik geloof dat daar een klantnr op staat dat ze ook nodig hebben.

Gewoon bellen en zeggen wat het probleem is en zij zullen dan wel zeggen wat je allemaal moet voorleggen.

Heb je al gedaan wat stegisoft voorstelde om die servicetag op te zoeken?

aangepast door Jean-Pierre
Geplaatst:

Bellen zou ik zeggen en afwachten hoe het verloopt.

Let wel dat die ondersteuning voor een XPS in het engels is en mischien kun je beter tot maandeg wachten om nederlandstalige ondersteuning te krijgen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.