Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

mijn computer start opnieuw op wanneer ik een usbstickopslag in mijn usb poort doet als ik de stick erin laat zitten blijft hij dit doen dus hij raakt nooit opgestart op deze manier.

Voorheen had ik dit probleem niet eerst dacht ik aan een virus dus heb ik de de computer gescant maar dat is het niet weet iemand wat het probleem is

u kunt mij ook eventueel mailen

PC Helpforum moderator bericht:
Om veiligheidsredenen (spam) het email adres verwijderd.

Mailen kan altijd via de profielpagina.

met voorbaat dank

aangepast door kweezie wabbit
email adres verwijderd
Geplaatst:

Krijg je eerst een foutmelding of een blauw scherm?

Heb je dit met elke usb stick die je inplugt?

Als je die usb stick op een andere pc inplugt, begint die dan ook te herstarten?

Heb je dit ook bij andere usb apparaten zoals printer of scanner?

Geplaatst:

Vr=Krijg je eerst een foutmelding of een blauw scherm?

antw=Ik krijg heel kort een blauw scherm te zien maar dat is een fractie van een seconde zo vlug gaat dat

vr=Heb je dit met elke usb stick die je inplugt?

antw=,ik heb het met elke usb stick die opslag bevat ,daar start hij opnieuw op

vr=Als je die usb stick op een andere pc inplugt, begint die dan ook te herstarten?

als ik de usb stick bij een ander pc inplugt gebeurt er niks ,die start gewoon normaal op

vr=Heb je dit ook bij andere usb apparaten zoals printer of scanner?

ant=nee mijn printer bijv gaat ook via de usb poort en daar gebeurt het niet

Geplaatst:

Houd de windows toets (die met het windows vlagje) ingedrukt en druk dan op de pauze toets om de systeemeigenschappen te openen.

Open het tabblad "geavanceerd" en klik dan bij "opstart en herstel" op de knop "instellingen".

Vink "automatisch herstarten" uit en sluit alle vensters weer met OK.

Bij de volgende crash zal de pc niet meer automatisch herstarten zodat je tijd hebt om de foutmelding te noteren.

De naam van de foutmelding, de foutcode parameters en indien mogelijk de naam van het bestand die de fout veroorzaakt.

Als je deze gegevens doorspeelt, kunnen we verder zien.

Geplaatst:

Je kan ook in apparaatbeheer alle usb dingen (ingangen) verwijderen. Bij het opstarten van de pc worden deze automatisch terug gevonden.

Ook als er teveel usb apparaten op je pc aangesloten zijn, kan de pc beginnen herstarten bij het inpluggen van een ander usb apparaat (bron: google)

Ook kan het volgens internet liggen aan de "power supply" (voeding?). Mensen die een oudere voeding erinstaken hadden toen het probleem niet meer.

Best eerst tips van kweezie wabbit eerst afwerken aub!!!!!

Geplaatst:

Sorry met alle respect dit leek mij iets eenvoudiger ,ik dacht als dit niet lukt ga ik serieus verder met het eerste advies ik kreeg een blauw scherm te zien met een heel verhaal en dacht dit doe ik als tweede

Als dit niet lukt ,ik heb toen eerst Uw advies opgevolgd en dat heeft gewerkt mijn dank hiervoor

Geplaatst:

ik heb jou advies opgevolgd en dat is deze:

Je kan ook in apparaatbeheer alle usb dingen (ingangen) verwijderen. Bij het opstarten van de pc worden deze automatisch terug gevonden.

Ook als er teveel usb apparaten op je pc aangesloten zijn, kan de pc beginnen herstarten bij het inpluggen van een ander usb apparaat

goed advies misschien zijn er meer wegen voor een oplossing maar deze heeft gewerkt BEDANKT!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.