Ga naar inhoud

harddisk probleem

geresch

Aanbevolen berichten

• Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

heb je een handleiding van dit mobo?

---------- Post toegevoegd om 23:14 ---------- Vorige post was om 23:12 ----------

heb je dan geen toegang tot het bios?

---------- Post toegevoegd om 23:17 ---------- Vorige post was om 23:14 ----------

wat ik bedoel: krijg je toegang tot bovengenoemde afbeelding van het bios?

---------- Post toegevoegd om 23:31 ---------- Vorige post was om 23:17 ----------

[/url]

---------- Post toegevoegd om 23:32 ---------- Vorige post was om 23:31 ----------

ASUSTeK Computer Inc.-Support-

aangepast door rik003
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan alleen de setup openen als ik de harde schijf los neem.verder kan ik niets.Bij een aangesloten harddisk, krijg ik een opstartscherm met druk del of druk tab maar beide reageren niet,het scherm staat vast, vandaar dat ik de hd heb los genomen op de comp. waar ik nu mee schrijf en deze hd aansluit wordt deze ook niet herkend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij deze wil ik iedereen hartelijk bedanken voor de moeite van de laatste 4 dagen.Veel tips ontvangen,maar jammer genoeg heeft het niet geholpen .Een kennis van een kennis neemt de schijf mee om te proberen de bestanden van de D partitie (foto's )af te halen. Nomaals dank. Ger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.