Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

als ik de hd loskoppel ,start de comp. normaal op dwz. del wekt . bij aangesloten hd. blijft de comp. vast in het opsartscherm staan, dus reageert niets meer ( muis en toetsenbord).

Geplaatst:

zal ondertussen es bladeren in de handleiding van uw asus mobo. Op het eerste zicht moet die cpu freq kunnen worden ingesteld.

---------- Post toegevoegd om 17:03 ---------- Vorige post was om 17:00 ----------

is het een ata os sata hdd?

---------- Post toegevoegd om 17:06 ---------- Vorige post was om 17:03 ----------

Nu is er geen twijfel meer, het zal de hdd zijn. Is die hdd sata of ata

Geplaatst:

Het is een (p)ata of IDE schijf.

Is er nog een 2de toestel aangesloten op de IDE kabel van de harde schijf?

Zo ja welk? Wat is het merk en model(nummer) van dit toestel.

Staan de master - slave jumpers correct ingesteld? Harde schijf is master ander toestel is slave.

Kan je de harde schijf in een andere pc inbouwen om vanop de andere pc de schijf te controleren en te formatteren?

Geplaatst:

Harde schijf is master. Als slave is nog een dvd recorder merk nec type nd 3500 .model nr.E-H900-04-2309. in de pc waar ik nu mee antwoord heb ik de harde schijf gezet , maar deze wordt niet herkend ,en kan er dus niets mee.

Geplaatst:

Druk ik op del bij het opstarten ,ga naar setup dan staat bij boot alleen de hd die erin zit en de dvd.

druk ik bij start op computer ,krijg ik hetzelfde.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.