Ga naar inhoud

Alles in de knop "Vorige" omzetten naar vensters onderaan je scherm

Kurtt

Aanbevolen berichten

Is er een mogelijkheid in Firefox dat je niet steeds op de knop "vorige" moet klikken om een website te openen te al geopend is, maar dat dat gewoon afzonderlijke vensters worden onderaan? Ik weet dat je "groeperen van vensters" kunt uitschakelen in Windows 7 en dat heb ik ook gedaan, zodat niet alle websites onder één tab "Internet Explorer" komen. Daar hou ik niet zo van. Dus die instelling is reeds ok.

Hoe zorg ik ervoor dat geopende vensters niet meer onder "vorige" staan maar gewoon als apart venster staan? Waarschijnlijk een logisch antwoord....

post-484-1417704097,3621_thumb.jpg

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeem opgelost. Om niet te veel op "vorige" te moeten klikken, kan je bij elke link op pc helpforum rechtsklikken en kiezen voor "Koppeling openen in nieuw venster".

Op die manier wordt elke vraag afzonderlijk geopend en kan je gemakkelijk het topic kiezen onderaan je scherm in de taakbalk.

post-484-1417704097,4147_thumb.jpg

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je Ctrl indrukt en dan op een bericht klikt, wordt een extra tabblad geopend

Als je rechtsklik op een bericht en kiest voor "Als nieuwe koppeling openen" dan wordt er onderaan een nieuw VENSTER gemaakt

Dat is het verschil.

Standaard wordt alles opgeslagen in de vorige knop. Dus als ik 10 berichten open, staan die alle 10 niet in aparte tabbladen maar gewoon achter de knop Vorige. Met de truk Ctrl en "Als nieuwe koppeling openen" heb je dus alle berichten direct ter beschikking.

We spreken hier over firefox. In Internet Explorer kan het anders zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.