Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dat kan kloppen ... want je hebt Windows 7, stel ik nu vast. Maar welk mailprogramma gebruik je dan als standaard ? Is dat Outlook Express of een ander ?

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

De bestandslokatie van de kaspersky foutmelding verwijst naar de D schijf.

Maak dus een map op je bureaublad en noem die Outlook Express.

Zoek nu op de D schijf naar alle .dbx bestanden (Zoekopdracht naar *.dbx) en verplaats deze naar de map op je bureaublad. Onthoud wel de oorspronkelijk lokatie om ze nadien te kunnen terugzetten.

Doe nu opnieuw de Kaspersky online scan zoals beschreven in bericht nr 13.

Geplaatst:

Hoe kan ik deze bestanden naar de map op mijn bureaublad krijgen,waneer ik deze knip en plak in de nieuwe map krijg ik een boodschap dat sommige bestanden met deze naam al bestaan?

Geplaatst:

Ik heb .dbx bestanden verplaatst naar map op bureaublad en kaspersky terug laten scannen,helaas is deze terug vastgelopen op hetzelfde bestand waneer ik ga kijken op D schijf zijn nochtans alle bestanden uit D station verwijdert.

Geplaatst:

Heb je soms een externe harde schijf ? Of een USB-stick ? Verplaats dan deze .dbx-bestanden naar één van deze dragers, zodat ze niet meer op de PC zitten. En dan Kaspersky opnieuw zijn gang laten gaan.

Geplaatst:

Alle dbx bestanden naar externe harde schijf verplaatst ,waneer ik dbx bestanden opvraag met zoekopdracht op D schijf vind hij geen bestanden meer nochtans bij online scan van kaspersky loopt hij weer vast op zelfde bestand.Hoe kan dit, krijg dit gewoon niet voor elkaar van online te scannen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.