Ga naar inhoud

zomaar map weg van externe hdd

thedj

Aanbevolen berichten

Hallo,

gisteravond was ik met mijn muziek bezig op mijn externe hdd en kreeg toen een melding ergens van, ik dacht dat het van het verwijderen van een bestand was die ik aan het verwijderen was, maar blijkbaar was het de vraag of ik een map wou verwijderen.

laat dit nou net de map met 30gb aan muziek e.d.

de map is nu weg, kan hem nergens meer vinden, ook niet via zoekfunctie.

normaal ben ik geen zogeheten "ja-klikker" maar gister even wel omdat ik dus dacht dat het ging om het verwijderen was van het bestand die ik wou verwijderen, maar blijkbaar was het een een of andere fout-melding en is nu mijn hele map weg.

normaal met het verwijderen van grote bestanden krijg je een balkje die langzaam volloopt tot het bestand volledig verwijderd is, deze keer niet.

hij was zomaar verdwenen, niet meer in de prullenbak en ook niet op de interne hdd van mijn laptop.

systeemherstel wou ik proberen voor de schijf, maar blijkbaak is de standaard instelling van windows 7 ultimate 64bit geen herstelpunten aanmaken. dus dat kan ook niet.

nu heb ik vandaag weer even gezocht op de pc, en de map is wel terug maar van de ongeveer 30gb is nog 1,3 over. de rest is weg.

mijn downloadprogramma geeft nu ook een foutmelding, dat de bestandslocatie om alles op opte slaan niet gevonden kan worden.

wie heeft er raad....

Groeten

Dennis

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.