Ga naar inhoud

Pc valt uit zonder afsluitscherm of waarschuwing.

RockA7x

Aanbevolen berichten

Gegevens:

Fabrikant: Acer Aspire M3710

Totale hoeveelheid systeemgeheugen: 4,00 GB RAM

Type computer:32-bits besturingssysteem

Aantal processorcores:2

Geschikt voor 64-bitsJa

Type beeldschermadapter:NVIDIA GeForce G100

Totaal beschikbaar grafisch geheugen:1535 MB

Toegewezen grafisch geheugen:512 MB

Toegewezen systeemgeheugen:0 MB

Gedeeld systeemgeheugen:1023 MB Versie van beeldschermadapterstuurprogramma:8.17.12.5896

Software: windows 7 ultimate

Probleem:

Zoals vermeld in onderwerp "Pc valt uit zonder afsluitscherm of waarschuwing."

Ik heb geen idee, welk probleem dit veroorzaakt, ik denk dat het aan hardware ligt.

Na 2 maand na koop van de Pc was 1ste keer van probleem, toen had het versie van Vista home.

Stuur op naar acer,gemaakt, staat op formulier van BIOS flasht.

Dacht zal nu wel goed zijn, 2 maand later hetzelfde....

en dan installeer ik windows 7.

Nogmaals ik heb gewoon geen idee en het is heel irritant.

Oplossingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Rope,

Download BIOS Agent 3.65

Ofwel geef je voortaan uitleg wat de forumgebruiker met de door jou aangedragen software moet doen, ofwel vliegen alle postings die geen info bevatten gewoon van het forum. Aan deze manier van werken heeft niemand iets. Zelfs al zijn je suggesties correct, dan ontbreekt elke toelichting ... en is de TS er niets mee !

Blijkbaar heb je ondertussen - ook na enkele PB's - nog steeds niet begrepen, dat we op dit forum iets meer willen bieden dan linkjes zonder inhoud. Mocht je nog verder gaan op deze manier, dan ruimen we je bijdrage hier graag op :sad

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.