Ga naar inhoud

Sitecom Wl-342 v2-002 router

lapacollo

Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds 2 dagen ben ik in het bezit van een Sitecom WL-342 router en op de PC's die op XP draaien en mijn iPod komen eenvoudig op internet. Alleen mijn desktop die Windows 7 heeft krijg ik maar niet op internet.

De PC heeft dus wel draadloos verbinding met de router, alleen geen internettoegang.

Ik ben al 2 dagen bezig met forums na te lopen maar ik kom niet verder.

Welke instelling staat er nu verkeerd?

Ik hoor graag van jullie, alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat bedoel ik. Alle PC's hebben draadloos verbinding met de router (die uiteraard bedraad verbonden is met mijn modem) en komen vervolgens op internet. Alleen mijn PC in de woonkamer (de nieuwste met Windows 7) krijgt wel verbinding met de router, maar geen internettoegang.:sad

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je al de router toestemming gegeven om verbinding te maken met je desktop bedoel dat je je ipadres /moet ingeven :ook via netwerkcentrum in te stellen dat je draadloos wilt surfen

toch een handleiding gevonden ...neem je tijd om deze door te lezen ....

http://www.sitecom.com/showdownload.php?id=4283

aangepast door rope
Link naar reactie
Delen op andere sites

In het netwerkcentrum heb ik idd aangegevn draadloos te willen surfen en de router zie ik ook in het netwerkoverzicht staan.

Ik heb de router met een XP PC bedraad geconfigureerd en dat lukte ook want daarna had ik ook draadloos internet. Waar geef ik die toestemming dan aan mijn router? Die handleiding heb ik bij de router meegekregen maar zoals je ziet is die volledig in XP stijl, dus daar kom ik niet veel verder mee. In Windows 7 is een heleboel anders vormgegeven en dan ak ik de draad kwijt (klein woordgrapje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

kweezie wabbit heeft gelijk je moet niet in het netwerkcentrum zijn : wel moet je via de installatie wizard van je router je mac adres ingeven zoals beschreven op blz:36 dus ik denk dat je beter de installatie wizard van je router eens zijn werk laat doen tot deze zelf afrond en een melding geeft dat de wizard voltooit is...desnoods laat je de wizard alles opnieuw instellen !!

wat betreft een handleiding voor win 7 :blijkbaar is deze nog niet beschikbaar op het net :heb gezocht maar niets gevonden !

http://www.sitecom.com/support-product/productid/704#frequently_asked_questions

aangepast door rope
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.