Ga naar inhoud

Beveiliging zomnfder reclame

Loretta

Aanbevolen berichten

Ik speel veel games met een internet tegenstander, en ook doe ik wat bankzaken.

Welke gratis of goedkope beveiliging raden jullie mij aan, en graag geen gestoor met reclame in mijn games.

Ik werk met een Packard Bell-Vista systeem.

Bedankt voor je info en groet van Loretta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoelt u tips voor een anti virus programma en een firewall?

Avira Antivir is een gratis anti-virus programma en vind ik heel goed.

Ook een goede gratis firewall is PC Tools firewall.

Deze 2 programma's vind u op deze link. (De link naar PC Tools firewall vind u helemaal onderaan in de link (bij de berichten))

Avira Antivir laat af en toe reclame zien, maar dat is niet echt storend. Desgevallend kunt u de reclame verwijderen in Avira Antivir. Enkel doen als je weet wat je doet en voldoende van pc's kent!

Als u deze 2 dingen installeert, is uw pc redelijk veilig. Wel steeds alle Windows updates installeren!

Als u bijvoorbeeld nog Windows XP hebt, moet je deze best upgraden naar service pack 3.

Zorg er steeds voor dat er slechts één antivirus programma en slechts één firewall op je pc geinstalleerd staan!

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

wouterskurtt

Bedankt!

---------- Post toegevoegd om 12:16 ---------- Vorige post was om 12:08 ----------

Nog even terugkomend; De Firewall is op dit moment uitgeschakeld w.s. door Norton (was gratis drie maanden PB)

Wat doe ik precies als de laatste dag aanbreekt van de beveiliging Norton?..

Loretta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.