Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een all-in-one printer. HP 6500 denk ik.

Het probleem is: als ik wil scannen en ik druk op de scanknop, scant hij niet.

Ook als ik bij printers ga kijken zou ik het normaal moeten kunnen veranderen maar da lukt dus niet.

Als ik bij scaneigenschappen ga kijken en doorklik naar het tabblad gebeurtenissen Zou ik het moeten kunnen veranderen maar dat lukt dus niet.

Kan er mij iemand hierbij helpen?

Als bijlage zie je de scaneigenschappen.

scaneigenschappen.docx

Geplaatst: (aangepast)

ga langs start en zoek apparaten en printers op :open deze dan :zoek nu voor je hp deskjet"daar zou een groen teken moeten bij staan ;dit is het teken dat hij gereed is om mee te werken " indien er geen groen sta ...dan sta er een rood rechts klik op je hp deskjet teken en inschakelen...ook kan dit probleem soms voor komen als er iets in de wachtrij sta om uit te printen tenslotte is het ook een "all in one printer "

je ben dus niet zeker dat je een hp 6500 heb "dit sta wel vermeld op je printer : bv :ik gebruik de hp deskjet F4210 all in one

kun je me meedelen welke windows je gebruikt ;dan zoek ik je driver op mocht het niet lukken in de hier boven uitgelegde uitleg om je printer te laten scannen...

s.gifs.gif

aangepast door rope
Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een printer HP officejet 5600.

Mijn os is windows 7. Zal je uitleg eerst eens proberen. Ik laat u iets weten.

---------- Post toegevoegd om 15:59 ---------- Vorige post was om 15:56 ----------

Hallo,

Ik heb het geprobeerd er staat inderdaad een groen tekentje bij mijn printer.

Dus die is klaar voor gebruik.

Geplaatst: (aangepast)

als er een groen teken sta :ja dan moet die werken tenzij je bij de installatie niet alles had geinstaleerdt :probeer het geeft hij een fout melding ,verwijder je eerst via configuratie scherm alles wat met hp te maken heeft ;daarna ruim je alle restanten op door ccleaner te laten draaien CCleaner - Download

open ccleaner ..rechts register aanklikken en laten scannen :wat hij ook vind opruimen en laten herstellen

daarna installeert je de driver terug van hp officejet 5600

hier zijn verschillende linken omdat er verschillende modellen zijn in de 5600 serie ...neem de goeie !!

s.gifHP Officejet 5600 All-in-One Printer seriess.gifs.gifs.gif»

HP Officejet 5605 All-in-One Printer (denk dat je deze moet hebben)

» HP Officejet 5608 All-in-One Printer

» HP Officejet 5610 All-in-One Printer

» HP Officejet 5610v All-in-One Printer

» HP Officejet 5610xi All-in-One Printer

s.gifs.gif

aangepast door rope
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.