Ga naar inhoud

ongewenste link telkens bij het versturen van emails met hotmail

Aanbevolen berichten

Als ik met hotmail een email wil verzenden, dan staat daar telkens automatisch een rare link geplaatst:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Sponsored links: All New Formula Attacks the Root. Fast. www.capitolbird.org/pharma.html

Op deze manier dus...

Iemand enig idee hoe ik daar van af geraak?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Duman,

Verstuurt u de e-mails via hotmail.com of via een e-mailprogramma?

Indien dit online is, kies dat even Opties en zoek naar een instelling: Persoonlijke Handtekening

Of iets die hier hierop lijkt.

Ik vermoed dat u deze test daar zal terugvinden.

Indien dit zo is, mag u deze verwijderen en opslaan.

Ik raad alvast aan om uw hotmail wachtwoord meteen ook te wijzigen, want mocht dit inderdaad daar voorkomen, dan werd uw wachtwoord achterhaald.

Mvg, Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Karel,

het probleem is ondertussen al opgelost. Ik stuur emails met hotmail.com en daar stond altijd die irritante link telkens als ik een nieuwe bericht wou verzenden.

Via opties> meer opties> persoonlijke emailafsluiting zag ik dat de link daar stond en kon hem gewoon eruit halen en zo opslaan.

En inderdaad, mijn wachtwoord heb ik meteen ook veranderd en een volledige scan uitgevoerd op malware aangezien er via mijn emailadres ook automatisch

spam werd verzonden naar mijn hele contactenlijst zonder dat ik daar iets van wist... Dan kreeg ik meestal een mail terug van postmaster@...

Dus de link is weg, nu nog afwachten of er geen automatische emails meer verstuurd worden naar mijn contactenlijst.

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.