Ga naar inhoud

geen geluid op pc

angell

Aanbevolen berichten

ik heb een probleem op mijn windows xp

ik heb per ongeluk tijdens ik programma's aan het verwijderen was

de software van mijn geluid verwijderd...

ik heb niks van geluid ik he geprobeerd om met oortjes te luisteren

in de pc zelf dus niet in de boxen, ik heb ook een box in mijn pc-scherm zelf

maar die gaan ook niet, ik heb gezocht naar mijn cd-rom van de software

maar die vond ik helaas ook niet... dus ik heb dan geprobeerd om iets te dwnloaden

maar daar vond ik niks bruiksbaars.. ik heb ook via configuratiescherm naar mijn geluid gezocht maar daar staat dat hij geen audioapparaat vind, bij hardware staat dat alles correct is, dus ik zit volledig vast!! ik heb een intel pentium4 computer en ik heb ook iets gevonden van audiocodecs 5.1.2535.0 ik heb het opgezocht aar ik snap er niks van.. hopelijk kunnen jullie helpen?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volg onderstaande procedure:

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volg onderstaande procedure:

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

ik heb speccy gedownlaod en geinstaleert,

n ik heb deze link gekrege, hopelijk kunnen jullie mij hiermeehelpen,

alvast bedankt!!

http://speccy.piriform.com/results/PLt3fh6s1KX2I3Qi5piQp87

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.