Ga naar inhoud

Windows Live Messenger installatie probleem

Dn0

Aanbevolen berichten

Ik heb al een lange tijd een probleem, het begon toen ik mijn msn moest updaten, maar dit werkte voor mij niet, want iedere keer haalde de installatie 100%, maar ik kreeg al snel op mijn scherm: terugdraaien. Ik heb geprobeerd dit op te lossen zonder resultaat. Ook heb ik alles van MSN en Windows Live verwijdert en geprobeerd het opnieuw te installeren ook zonder resultaat. Hij zegt na de mislukte installatie:

Kan sleutel HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\MediaPlayer\UIPlugins\(registery-key) niet openen. Controleer of u voldoende toegangsrechten hebt voor deze sleutel, of neem contact op met het ondersteuningspersoneel.

Sluit alle onderstaande programma's en probeer het opnieuw (alle programma's zijn gesloten). Waarschijnlijk verstoort een ander programma de werking van het installatieprogramma. hr:0x80070643

Mijn bestuuringssysteem: Windows Xp Home Edition

Ook geeft mijn pc aan dat er een update beschikbaar is. De update vertelt mij, dat ik de Net van 2.0 naar 3.5 kan updaten, maar ook hierbij zegt hij na de installatie dat het mislukt is. Misschien dat het hierdoor komt?

Ik kan tevens ook niet programma's als Silverlight installeren, na 100% zegt het venster dat de installatie is mislukt. Ik heb dit dus alleen met windows onderdelen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt!

Edit: Nog geen 5 minuten na het posten van deze vraag vind ik al een antwoord, terwijl ik nu al een halfjaar met dit probleem zit. Ik heb dit geprobeerd en het werkte: Can't uninstall or update WLM 8.5 Beta - Windows Live Messenger

Het vreemde was echter wel, dat ik nu een schermpje kreeg die zei dat ik bijna klaar was met de installatie, ik mocht nog kiezen of ik Msn als startpagina en Bing als zoekmachine wilde gebruiken. Na mijn keuzes gemaakt te hebben drukte ik op voltooien en het scherm was weg. Normaal krijg je dan toch nog een schermpje die je vertelt dat de installatie is voltooid. Wlm stond ook niet bij 'Alle Programma's', dus heb ik de program files in de C drive geopent en daar stond windows live en de WLM toepassing. Geopent en blij verrast werkt het, totdat ik een nieuw probleem tegen kom:

Als ik me aanmeld krijg ik een schermpje te zien met:

Aanmelden bij Windows Live Messenger niet mogelijk

Het aanmelden bij Windows Live Messenger is mislukt, omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is. Probeer het later opnieuw.

Foutcode: 8007007e

Ik vraag weer om jullie hulp, alvast bedankt.

aangepast door Dn0
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die had ik zojuist ook gevonden, het probleem alleen is, dat ik de Windows Clean Up Utility niet meer kan downloaden.

Zojuist het programma ergens anders gevonden, wlm werkt weer eindelijk! Bedankt voor de moeite!

Het probleem is opgelost!

aangepast door Dn0
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.